Monday, March 16, 2009

fuh..REBORN

perh..lamak sik molah blog eh..ukan apa..bz memanjang jak..almaklumla keja sesorang..team reborn maseh xtif dgn xtvt mengambar..jgn madah sekda indah..ada..tp more to kormesial..

kinek tok mmg asa susah nak handle sesebuah perniagaan..byk halangan yg perlu dihadapi..termasoklah hal2 kewangan..Reborn wujud dr hati yg ikhlas tuk membantu para photographer yg bergiat xtif disekitar kch..namun..ketiadaan kewangan yang kukuh menyebabkan team reborn bernekad untuk bersama2 mencari dana dgn menggunakan kepandaian masing-masing.

alhamdulillah..hasil dr kesabaaran team ini, projek pertama dr FAMA memberi keyakinan kepada team ini untuk terus maju kehadapan.walaupun hanya bermodalkan sekeping kertas dan secebis idea..team reborn berjaya menghasilkan poster yang dikehendaki oleh pihak FAMA.

cabaran demi cabaran dilalui oleh kami,modal pusingan yang kami gunakan terumbang-ambing menanti roboh..namun begitu..kami tetap bersabar untuk mencari rezeki yang halal.

kami tetap dengan pendirian kami yang akan terus memajukan Reborn dgn berkongsi susah senang.tiada yang semudah yang disangkakan..tiada jalan pindas untuk menjadikan sesebuah syarikat maju dalam sekelip mata.

1 comments:

Ani Inherown said...

ol the best to Rebornez ! =)

 

Copyright 2007 Reborn Inc, All Right Reserved. Created by Tyco9