Wednesday, April 8, 2009

Hari Pertama

Bilik tuk berbincang pada hari ini hingga jumaat

Bersama En. Ritakamal Sadiman atau panggilan manja Rik dan rakan seperjuangan

Permandangan ketika breakfast pagi tadi..fuh..cantik siott...

Breakfast aku pada pagi tadi..

Ketika sedang siap sedia tuk check in..

permulaan hari ini amat menggalakkan kerana semua peserta sebanyak 37 orang hadir dgn pelbagai idea setelah di 'brainstorming' oleh penceramah kita iaitu En. Rik.

Sesi sebelah pagi digamitkan dgn gelak ketawa apabila semua peserta memperkenalkan diri masing2 termasuk aku sendiri..hahah.tergelak aku..

seterus nya diikuti dgn pelbincangan topic bertajuk Become a successful entrepreneur.

Disebelah tengah hari nya pula, kami disajikanpelbagai elemen2 tentang entrepreneur.

sekarang aku dah kat bilik dah..dah ready nak turun makan..haha..bilik aku 816..hihih..gilo siottt..

0 comments:

 

Copyright 2007 Reborn Inc, All Right Reserved. Created by Tyco9