Sunday, April 5, 2009

YASMIN Laundry Cafe Kuching!

Tajuk jer tu..hehe..salam all!

hari ni tadi aku awal pagi dah bangun..tuk p atangkap gambar kahwin kat Kpg Melayu, Kota Samarahan. Job tu dari kawan aku..ebzaphotography, aku 2nd photolog jer..

aku tak leh temankan die sampai habis..coz gg aku sangkit terokkk..mak aii..aku control macho jer tadi..ahha..nih aku bagi sikit shoot tok tatapan sume..







ayu kan diorang ni..kekeke

tu sikit paparan di aku..haha..aku tak pandai shoot sangat..belum edit..ori file..hehe..

lepas jer 1130..aku terus bagitau kat Ebai..yang gigi aku meragam tak tentu pasal..aku terus balik rumah..rehat seketika. Belum sampay 10 minit..Zai pulak call aku..

aku lupe lak aku ade appointment ngan Zai..aku bagi tau la kat die kul 3 jumpe kat kedai die..haii...baru aku nak relex sekejap..dah nak kuar balik..

aku p jumpe zai atas urusan kerja..zai nak aku buat pembaharuan kat kedai die..

nih aku ambik sikit gambar kedai zai..YASMIN LAUNDRY CAFE


ni laundry..tp cafe gakk..


kat depan cafe..kat belakang laundy..


ni cawangan kat tHeSpring


ni lak kete aku..haha

selesai jer kat tHeSpring..aku terus balik rumah buat research..

esok aku interview kat UNIMAS..

nanti aku buat report..haha..calooo!

0 comments:

 

Copyright 2007 Reborn Inc, All Right Reserved. Created by Tyco9