Monday, April 6, 2009

Unimas Interview


bilik menungu


mak aii...hampir sesat aku..


ni kat bagunan lain lak


aku tgh menungu giliran.

hari ni aku pergi interview kat Unimas..interview sebagai ahli fotografi...1230 aku dah bersiap tuk pergi..sampai kat unimas jam 1 petang..masuk jer kene tinggalkan driving license..pastu lak aku paksa cari bangunan tempay interview tu lak..

perghh..bukan main susah..tengok peta pun aku tak faham..susah betul..last2 aku p tanya kat student kat situ..aku jumpe jugak..haha..besh besh..

tungu punya tungu..turn aku lak..masok jer bilik temuduga..mak ai...5 org..perghhh..5 org yg interview aku..cam AF lak..hahah..yg hadir tadi hanya 3 org yg memohon sebagai ahli fotografi..termasuk aku..yang lain2 tu pereka grafik..minta2 la aku terpilih tuk jawatan tu..walaupun aku takde sijil or ape2 tentang fotografi..cuma aku blaja sendiri..merujuk dgn pelbagai bahan bacaan..aku harap aku dpt jawatan tersebut..ekkeke...amin..

esok aku nak pergi clinic gigi lak..nak check gigi aku yang sakit nih...

0 comments:

 

Copyright 2007 Reborn Inc, All Right Reserved. Created by Tyco9