Friday, January 2, 2009

demam!!

dah semingu aku demam..tp marek paling terok ku penah asa..badan panaz ukan2 jak eh..dunia bepusin..mmg pun bepusin nak..tp bepusin maksud aku ya..aku nangga suma org bepusin..palak aku berat bage batu..badan aku bage kenak paluk pake kayu balak..fuh..sakit yang sik penah ku asa kuat gilak camtok..ari selasa tek g clinic chong, sik juak ok..makin sakit gik ada..maok dokto ya soh aku mati kali nak..tp mlm tadik g clinic kota raya..tahap kepanasan badan aku ialah 4,,wahh..boleh masak telo yaa..ku mintak cuti 2 ari..aritok ngan sok..pake aku elek..hehe..nyaman palak ah..

dah la perut aku lapa..nak masok brg makan pun susah tok..maklom la demam..mun nak makan pun..mesti nak mintak nyaman2..haha..tp nyaman ney pun brg makan ya..tetap juak sik dapat masok..berik kepci pun asa nya k kah lam frame jak..hehe

mata ngantok..tp sik mok tdo..apa jak la mata tok..dah nama mikir nak keja jak eh..susah2..lepas tok aku nak molah blog hal wedding yg team aku polah..
Italic
wait n see..

0 comments:

 

Copyright 2007 Reborn Inc, All Right Reserved. Created by Tyco9