Saturday, January 3, 2009

musim demam melanda


musim demam dah menjelma...byk org demam..termasok laa team reborn yg berada d kch dan yg berada d kl..

aku berkesempatan call aiok ngan endjay, nanyak berita nya duak..alhamdulillah..nya duak dah berusur sehat..tp aku maseh juak bingong dgn kesehatan si zaza yg ada kat kl nun..entah dah makan ubat ka lom nya kat cnun..



memandangkan suma kita kenak demam, aku mengingatkan dirik ku pun termasok suma reborn crew..byk2 minum ayek suam..jaga kesehatan..masa tok mmg musim penyakit...mun dah terok gilak ya..jgn malu2 nak jumpa dokto..padah mintak antibiotik byk2..kekeke...sak lamak kitak org makan ubat ya sampey abis..sannnn nyawa..sip antibiotik aku dah nak abis..mlm tok jak gik ya ..hah..mun maseh juak sakit sok..dak ku tauk gik penyakit apa lam badan aku tok..masok demam lemang puteh nakk...tok sik lain sik bukan...madir jak pun keja tok..ya ku malas..ukan ada ubat mun kenak penyakit ya..mok mok cgek depan mata bok bait demam tok nak..sik lamak gik kul 6..perut ku dah bebunyi..tp aku sekpat makan sebarang..ukan nya masok pun...ayek liur maseh asa pait..cam asa periyak..garam pun sik masin ku asa..susah na demam camtok..

lak sambong cita gik...reborn'ian..cepat2 la bait..supaya kita kembali bersama seperti sediakala..

ps; 7 ribulan tebiew

6 comments:

riz24 said...

fuhh jauh juak owh sampe ke zaza pun kenak demam juak .. keke hope u get well soon .. bak kata lan ubat jgn lupak mkn .... and lan blog tok nang best tapi aku asa mun di tambah gik profile semua fhotografer rdc g best ..

tyco9 said...

nang aku nak kah suma zal..memandangkan kita suma gik demam..malas dolok ku mintak profile sorang2..

Rudy Iskandar said...

link kan dengan rebornian lain yang ada blog juak..ekekekk....overall, pengisian masih kurang. perlukan lebih...

tyco9 said...

camney nak link ya..aja lok..haha..

Rudy Iskandar said...

Dalam blogger setting, ada layout, tambah widget dalam ya...

YumMez said...

tedah zaza..ekek

 

Copyright 2007 Reborn Inc, All Right Reserved. Created by Tyco9