Monday, January 5, 2009

penantian

bercerita tentang penantian..mmg satu penyeksaan..

sama cam kita nungu album wedding kita yg lom siap...suma ya dugaan..ukan senang org nak molah ya..dah ukan hanya main sebut jak..pereka atau designer memerlukan masa tuk memikir llayout atau design yg sepadan dgn jalan cerita bagi menonjolkan keistimewaan sesebuah album wedding.

bagi aku..aku mmg merlu masa tok ngato suma gamba termasoklah susun atur gamba tersebut dalam album..wpun album yang dibuat oleh pihak REBORN berkualiti tinggi, namun aspek lain pada album tersebut sik diambik remeh oleh pereka seperti aku tok..

for sure aku nak berik yg terbaik tuk customer aku..agar daknya sik jerak nak berurusan dgn team reborn..

insya allah..taun tuk aku akan makin giat dalam bidang tok..aku sik mok mengecewakan rakan2 seperjuangan aku yg sentiasa sapot n berdiri d belakang aku tanpa berganjak dr posisi masing2.

wpun pahit tuk d kenang pada zaman2 aku mula2 berdiri dolok..masa ya main video jak..ya pun RM250 cover video n edit skali..mati2 edit ya..pengalaman oh pengalaman..yg mengajar aku erti sebenar perjuangan..

7 comments:

Rudy Iskandar said...

yeap..Reborn go go...arap2 everything done before CNY 2009.

YumMez said...

gud luck.. hehe

YumMez said...

lande.. kah shoutbox juak gak..

riz24 said...

yupp .. let go hit our target .. aku pun gik masih blaja ambik pic dgn lebih mendalam gik .. and editing pun aku dah mula nak berjinak 2 juak dah .. its all for RDC group

dzulfotografi said...

wah..great job guys...hope de reborn will be the great team at kuching some days..i'll support u all..any job that i can't cover (kuching area) will be proposed to u all..(hopefully u all can give commitment)..

dzulfotografi+reborn = sarawakian photographer..hehe

dzulfotografi said...
This comment has been removed by the author.
@iok99 said...

OK ya bro...bintulu kau cover hahaha

 

Copyright 2007 Reborn Inc, All Right Reserved. Created by Tyco9