Friday, January 9, 2009

register

hari nie kitorang nak register company dekat bangunan HASIL kuching..agak2 dalam pukul 2 lepas jer semayang jumaat nanti..aku..aiok..dan amy akan berjumpa d satu kawasan terpencil..haha..kidding..kitorang jumpe nak settle hal register nih..hope dapat settle hari nie..coz aku ambik cuti nie pun semata2 nak settle bende nie..

lepas tu kemungkinan besar kitorang akan bincang mengenai perjalanan syarikat..coz bende nie takleh memain dah..kene serius memanjang...aku lak bulan feb nanti dah tak keje lagi.waaaa..waaaa...takpe takpe..aku akan berusaha tuk mencapai matlamat company nie..aku tak leh gerak sorang2 gak..team work kene ade..so setiap keje aku akan ada report yg tersendiri..

hope lepas nie aku boleh hidup wpun susah bgaimane pun..insya allah..

8 comments:

Ocean17 said...

bg long madah bonus kau pun turn esok jangan lupak. Bila nak di azan kedei tek..?? Mun ko perlu imam ngan bilal dah standby. Mun ada doa selamat, jamuan makei kolok man ngan laksa abeng jak.. mbak abeng skali kei maca yassin...

riz24 said...

alhamdulillah ... berita yang amat baik ... mun ada papa lan and yok .. padah jak .. sik cukup tgn ka perlu pertolongan ka padah jak .. aku start isnin tok dah free .. aku sedia membantu .. keke memajukan rdc ..

Anonymous said...

go RDC !!! yeahhh

zee said...

cne rdc tok?

tyco9 said...

kat satok lak..insya allah

@iok99 said...

RDC dah jadi Rp...sebab ya aku embak gi indon hehehehe

Anonymous said...

Rupiah... hehe

YumMez said...

yerrrrrrrrrrr

 

Copyright 2007 Reborn Inc, All Right Reserved. Created by Tyco9