Saturday, January 3, 2009

permulaan dunia baru



ritok sabtu, 3 januari 2009..
reborn sekda molah papa..coz suma maseh lam keadaan demam..termasok la aku..
nak design pun aku sekda idea..tp hope aku cepat sehat..coz ada 10 album nungu Q tuk aku proses..bykk ooo...ukan ckit yaa..

bila la aku nak bait ooo...mun aku bait..sari cgek album sure dapat pun..hurmm..
Ya Allah, Kau sembuhkan demam ku dgn cepat Ya Allah..
_________________

625am pagi tok tek..ku nerimak msg dr ted adnan...awal juak rentua ya bgn..sik tdo ka apa..nya nanyak bila mok g kl meli lighting studio..aku padah la lam mingu depan bok tauk brita..nya madah ok jak..just sound2 jak mun g kl..

badan aku ritok maseh lemah eh..ku bok jak bejemo kat luar jap tek..lamak dah aku sik nangga mata ari..dah la brapa ari dah sik mandik tok..kotan sejok gilak eh..(malu aku eh) ritok mandik ku..ney tahan nyawa camtok..kakya aku nak prepare surat resign sama ada sebulan notis or 24 jam..ya ku gik pk tok..hurm..terasa juak nak mintak pendapat org lain dolok..coz aku pk..mun aku berenti 24 jam pun..keja lain sedang nungu aku..molah custom album..tp aku terpaksa maya ngan company tempat aku keja..2nd yg ku pk..mun aku berenti 24jam..then gaji bulan tok aku nang sekda nerimak terus..ya kira ok la..konsider kata org..

sebulan ya kira lamak juak eh..ukan 2 3 jam ya...30 ari ya..lamak ya eh..bg aku..dolok mun 30 ari ya asa sekejap jak..tp nektok..30 ari ya asa 30 taun nungu..kotan lamak masa ya berlalu..
lepas tok ku nulis apa yg belaku ritok..

cau lok..

0 comments:

 

Copyright 2007 Reborn Inc, All Right Reserved. Created by Tyco9